ProNails Belgium

HR manager

ProNails staat voor kwaliteit, betrouwbaarheid & inspiratie. Als HR Manager staan deze waarden centraal. Je bent verantwoordelijk voor al onze personeelsdossiers. Loonadministratie, verzekeringen, wagenbeheer & sociale wetgeving: je kent het allemaal! Dat is een grote verantwoordelijkheid maar je doet dat met een open blik, in stijl & met een aanstekelijk optimisme! Je kent het personeel. Je weet wat ze nodig hebben en hoe je dit het beste kan realiseren. Je bent de HR Manager van ProNails.

 

DIT VERWACHTEN WE VAN JOU:

  • Je bent mee verantwoordelijk voor de interne communicatie. Je bent het aanspreekpunt voor het personeel op alle niveaus.
  • Je helpt het personeel bij problemen met hun prestaties of hun gedrag. En je ziet toe op hun persoonlijke ontwikkeling - bijvoorbeeld via de organisatie van bijscholingen en trainingen.
  • Je stelt de vacatures op en staat in voor het onthaal en de inwerking van nieuwe medewerkers.
  • Je organiseert om de vier jaar sociale verkiezingen.
  • Je regelt het uitstroombeleid van de organisatie (outplacement, exitgesprekken).
  • Je waakt over de naleving van de procedures voor de personeelsadministratie: de regeling rond salaris, verlof, ziekte, of bonussen …
  • Je beheert allerlei administratieve HR-documenten zoals: tijdskrediet, ziekenfonds, loonbeslag,…
  • Je staat in voor de maandelijkse loonadministratie: afwezigheden, fietsvergoedingen, onkostennota’s, … Je bent van alles op de hoogte.
  • Je volgt verschillende subsidiedossiers op: subsidies voor nieuwe medewerkers, het beheer van de KMO-portefeuille, educatief verlof,…
  • Je zorgt ervoor dat alles geregeld is op het vlak van: economische werkloosheid, interims & medische onderzoeken. Je registreert alle opleidingen.
  • Je volgt alle personeelsdossiers op & je stuurt die op tijd door naar het sociaal secretariaat.
  • Je werkt nauw samen met de boekhouding. Dit betekent dat je één keer per jaar alle gegevens opvraagt voor de sociale balans & alle loonboekingen nakijkt. Daarnaast maak je alle rapporten voor op voor vakantiegeld, onkostennota’s, loonkost,… & verdeel je de verzekeringen per kostenplaats en je stuurt deze ook door.
  • Je update alle wettelijke HR-documenten.

 

WIE BEN JE EN WAT KAN JE?

  • Je bent in het bezit van een bachelor diploma of je werkt op een gelijkaardig niveau door ervaring.
  • Je hebt al enkele jaren ervaring in human resources.
  • Je ben vlot in het Frans.
  • Je kent MS Office en speelt met HR-software alsof je hem zelf ontwikkeld hebt.
  • Je blijft up-to-date met de sociale wetgeving.

 

JOUW COMPETENTIES

  • Je bent nauwkeurig. Zéér nauwkeurig.
  • Je neemt initiatief en werkt zelfstandig.
  • Je kent alle administratieve markten.
  • Je ziet geen problemen maar enkel oplossingen.
  • Je kan goed samenwerken met mensen. Je bent empathisch en inspireert anderen met je enthousiasme.
  • Je bent integer, betrouwbaar en discreet.
  • Je bent open in je denken en je doen.
  • Je probeert graag nieuwe dingen uit. Alles kan beter!
  • En vooral, je hebt goesting om erin te vliegen!

 

WIJ BIEDEN:

Een marktconform salaris dat aansluit bij je opleiding en/of ervaring en diverse extralegale voordelen. Tevens bieden wij je een aangename werksfeer in een gezond groeiend en trendy bedrijf.

 

INTERESSE?

Zet jij graag je nagels in deze functie? Stuur dan jouw CV en motivatie naar kt@professionails.com